[PLPUG] fork microbit-micropython-pl

Marek Skalinski marek.skalinski w gmail.com
Czw, 3 Sie 2017, 13:02:37 EDT

Drodzy Państwo

Podstawowym celem jest przetłumaczenie dokumentacji na aby każdy mógł
skorzystać.
Będzie to podstawa dla każdego, kto chce się zaznajomić z platformą. Prace
są w porozumieniu z Radomirem, czekamy na jego odpowiedź.  Chcemy pobudzić
środowisko do pomocy w tłumaczeniu. Pod swoimi skrzydłami możemy występować
jako jedno wspólne ciało bez rozbicia na poszczególnych tłumaczy
uczestniczących w procesie.  Agata zawsze może wygładzić redakcyjnie każde
z tłumaczeń.

Best Regads / Pozdrawiam
Marek Skaliński