[PLPUG] fork microbit-micropython-pl

Radomir Dopieralski plpug w sheep.art.pl
Pią, 4 Sie 2017, 11:59:48 EDT

On Thu, 3 Aug 2017 21:11:48 +0200
Piotr Skamruk <piotr.skamruk w gmail.com> wrote:

> jakby co - czesc tych rzeczy juz tlumaczylem i ja i Agata, mozna to
> znalezc w https://github.com/plpug/Microbit tak wiec od razu na
> starcie kilka rzeczy od reki mamy na gotowe, ale nie ukrywam ze
> dodatkowa korekta sie przyda

Oczywiście wszelka pomoc w tłumaczeniu jest bardzo mile widziana.

Nie ukrywam, że ten projekt zacząłem jako przykład, żeby sprawdzić jak
readthedocs i github poradzą sobie z zadaniem przetłumaczenia
dokumentacji i potem dalszego tłumaczenia zmian z wersji angielskiej i
jakie techniczne problemy przy tym napotkamy. To repozytorium jest
ustawiono jako polskie tłumaczenie oficjalnej dokumentacji i
jednocześnie przykład dla innych tłumaczeń w jaki sposób należy
wszystko ustawić.

Niestety od czasu początkowego przetłumaczenia pierwszej strony nie
miałem za bardzo czasu i motywacji, żeby pracę kontynuować. Tym
bardziej, że polska społeczność zdecydowała się na robienie własnej
osobnej dokumentacji innymi narzędziami.

Mam tylko jedną prośbę co do przysyłania zmian: proszę o
skonfigurowanie gita tak, aby w commitach było imię, nazwisko i
informacja kontaktowa autora. Niestety z powodu ewentualnych problemów
z prawem autorskim i licencjami nie możemy przyjmować zmian, których
autorstwa nie da się ustalić.

--
Radomir Dopieralski