[PLPUG] rollup-projekt

Rafał Korzeniewski korzeniewski w gmail.com
Pon, 13 Lut 2017, 06:39:28 EST

Jak się już tak wyzłośliwiamy, to na uwagę Radka Dopieralskiego ze smutkiem
trzeba odpowiedzieć, że ten obecny stan stowarzyszenia to i tak jest jak do
tej pory stan najlepszy. Pacjent jest po reanimacji. Żyje, a nawet zaczyna
jakoś funkcjonować.

Co do rollupu - osobiście nie podobaja mi się 3 rzeczy. Wszystkie 3 dotyczą
części środkowej. Czcionka jest rzeczywiście dość słaba. Loga są
spłaszczone. Same zaś hasła wydają mi się być na potrzeby dzisiejszych
czasów za długie.

Zostawiłbym np tak enigmatycznie

SPOŁECZNOŚĆ
PROMOCJA