[PLPUG] Ankieta dla terminu na walne zebranie PLPUG-a

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Czw, 26 Sty 2017, 06:51:33 EST

Cześć,

Do dziś musimy zdecydować czy sobota 25 lutego będzie terminem walnego
zebrania PLPUG. Wstępnie zadeklarowało się 8 osób. Jeżeli ktoś jeszcze
decyduje się, to wypełniajcie proszę terminarz:
http://doodle.com/poll/9nt2rk8n2q3ztedd

Zarząd: Wieczorem musimy skontaktować się i zdecydować.

On 21.01.2017 12:58, Agata Bublewicz wrote:
> Poczekajmy może jeszcze z tym. Wojtku pamiętaj, że jestem w trakcie
> ustalania terminu warsztatów Micro:bit z Politechniką koszalińską, byłoby
> kiepsko jakby terminy były zbliżone.

Trochę nie mamy wyboru, zebranie musi być jak najszybciej.

Pozdrawiam,
Wojtek