[PLPUG] Propozycja spotkania PLPUG

Marek Skalinski marek.skalinski w gmail.com
Czw, 1 Cze 2017, 04:41:02 EDT

Wspierajmy się nawzajem i pomagajmy w ramach działań, które członkowie
podejmują.
Wszelkie działania powodujące wzrost działań Stowarzyszenia są wielce
pożądane.

Inicjatywa jest pilotażowa - Wojtek bada szansę powodzenia podjętych
działań. Osobiście uczestniczyłem w spotkaniu, które miało charakter
"klubowy" a nie oficjalnego zebrania.
Czy pozostali członkowie informują nas o wszelkich działaniach jakie
podejmują na lokalnym rynku ? Na razie tylko grono z zarządu informuje o
wszelkich inicjatywach.
Dajmy sobie szansę popracować nad nowo powstającym pomysłem. Liczę na
zrozumienie i większą wylewność podczas waszych działań - aby pozostali
wiedzieli o waszych krokach.

Best Regads / Pozdrawiam
Marek Skaliński