[PLPUG] Propozycja spotkania globalnego online.

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Pon, 26 Cze 2017, 15:43:42 EDT

On 26.06.2017 19:19, Łukasz Posadowski wrote:
> W tym tygodniu po 20:00 będę zawsze dostępny. Napisz tylko gdzie
> założyć konto i kiedy być. Talky.io podobało mi się najbardziej, ale
> wszystko będzie dobre.

Nie trzeba zakładać konta. Na środowym spotkaniu w HackLag
zaproponowałem wykorzystywanie https://talky.io/ do telekonferencji,
który nie wymaga żadnego rejestrowania. Wystarczy utworzyć video-chat i
przesłać link do zainteresowanych, ale nie chcę narzucać sposobu do tego
spotkania.

Skoro wtorek za wcześnie, a środa nie wszystkim pasuje, to może czwartek
po 20:00? Wygląda na to, że niektórym zainteresowanym pasuje ten termin.

Pozdrawiam,
Wojtek