[PLPUG] Propozycja spotkania globalnego online.

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Czw, 29 Cze 2017, 04:28:28 EDT

Cześć,

Ja będę mógł już od  19:30  i tylko do 20:30. Więc jeżeli ktoś z Was
może, to oczekujcie linku wcześniej, ewentualnie jeszcze po 22:00 jeżeli
ktoś będzie wytrwały. W miarę możliwości wykorzystamy https://talky.io/
oraz kanał na IRCu #plpug.

Pozdrawiam,
Wojtek