[PLPUG] Propozycja spotkania PLPUG

Agata Bublewicz agata.bublewicz w gmail.com
Pon, 29 Maj 2017, 11:10:18 EDT

Cześć

Niestety ja odpadam, termin mi nie pasuje. Takie spotkania trzeba ze mną
umawiać z conajmniej tygodniowym wyprzedzeniem (pewnie nię tylko ze mną).
Zamiast tego proponuje połączyć się zdalnie wtedy każdy dołączy, kto chce
uczestniczyc oczywiście lub zmienic proponowany termin. Sugeruje na
przyszlosc mieć w pamięci to, że nie każdy członek stowarzyszenia mieszka w
Warszawie i może swobodnie dojechać.

Pozdrawiam
Agata