[PLPUG] Propozycja spotkania PLPUG

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Pon, 29 Maj 2017, 13:16:20 EDT

Kieruję to pytanie w pierwszej kolejności do wszystkich zainteresowanych
z Warszawy i okolic. Praktyka pokazała, że aby spotkanie doszło do
skutku potrzebnych jest kilku zainteresowanych z okolic Warszawy, którzy
na pewno przybędą. Jeżeli są zainteresowani mogę zarezerwować terminy na
przyszłość.

Już wiem, że możemy zarezerwować salę od 18:30.

Wojtek