[PLPUG] Propozycja spotkania PLPUG

Marek Skalinski marek.skalinski w gmail.com
Pon, 29 Maj 2017, 14:11:07 EDT

Wojtku

Gorąca prośba o organizowanie spotkań w porozumieniu z Agatą oraz ze mną
abyśmy mogli sprawdzić nasze kalendarze. W pierwszej kolejności proponuję
rozesłać ankietę / zapytanie kto jest zainteresowany bliską współpracą w
zakresie proponowanej agendy. Dalej proponuję spotkanie na HG i dopiero w
trzeciej kolejności spotkanie osobiste z odpowiednim wyprzedzeniem aby
zainteresowane osoby oraz Agata mogły uczestniczyć.

Best Regads / Pozdrawiam
Marek Skaliński
+48 501935979