[PLPUG] Propozycja spotkania PLPUG

Piotr Skamruk piotr.skamruk w gmail.com
Wto, 30 Maj 2017, 09:35:09 EDT

W dniu 30 maja 2017 13:52 użytkownik Wojciech Zając <wojtek w reu.pl> napisał:

> Z tego co ja wiem to Stowarzyszenie PLPUG wraz z Politechniką
> Koszalińską otrzymało "Microbita". Oczywiście dzięki Agacie, która
> przygotowała i wysłała wniosek o grant, mamy do dyspozycji 30 sztuk
> płytek Microbit. Płytki mają służyć do promowania programowania wśród
> dzieci, aby to osiągnąć trzeba przeszkolić dorosłych mentorów. Sądziłem,
> że najbliższe spotkanie będzie dobrą okazją do tego, ale jeżeli jednak
> jest jakiś problem, to tak jak napisałem wykreślam ten punkt. Nie chcę
> robić nikomu problemów i przepraszam za wprowadzenie w błąd.

Zrobila tez program warsztatow, prowadzila spora ich ilosc, jak i warsztatow
przygotowawczych dla mentorow. Wszystko to, bo Agata koordynuje ten projekt.
Dziwne by bylo gdyby spotkanie w tej tematyce mialo sie odbywac bez
uczestnictwa Agaty...
Sądziłeś - a mogles zapytac. Co wiecej - miales info od Agaty i Marka ze takie
dzialanie jest nie na miejscu, a mimo tego samowolnie (wbrew reszcie zarzadu)
zrobiles na meetupie spotkanie, na niecale 2 doby przed tym kiedy ono ma miec
miejsce. o_O
Gdy probowano z toba rozmawiac na ten temat - odrzucales to mowiac
ze nie masz czasu na bezowocne dyskusje...

Imo po czyms takim reszta zarzadu powinna postawic cie przed sadem
kolezenskim, a przynajmniej zabrac ci accessy do tego meetupa (a moze
i jeszcze do innych serwisow), skoro masz tak impulsywne wyskoki wbrew
woli innych...

Na przyszlosc - niech to faktycznie bedzie info conajmniej tydzien wczesniej,
z urlem do hangouta rozeslanym tu, na liscie dyskusyjnej - umozliwiajacym
uczestnictwo w takim spotkaniu zdalnie. Takie rzeczy wyklikuje sie w kalendarzu
googlowym banalnie, potrzeba jedynie checi...

--
  pzdr
  jell