[PLPUG] Propozycja spotkania PLPUG

Piotr Skamruk piotr.skamruk w gmail.com
Śro, 31 Maj 2017, 06:19:37 EDT

Dziekuje za krytyke - nie neguje tego ze sam, jako skarbnik nawalilem
i to solidnie.

Mimo wszystko musze sprostowac twoje slowa.
Nie pomawiam Wojtka ani o zla wole ani o kombinatorstwo. Pisze jedynie ze po raz
kolejny Wojtek podejmuje impulsywne dzialania, ignorujac innych.
To zupelnie rozne sprawy.

Piszac ze to dzieki Wojtka pracy i determinacji - pomijasz innych. Przynajmniej
Agate to zranilo, nie wiem jak pozostale osoby.

Na 2 dni przed terminem spotkania zakladany jest event na meetupie. Z
google plus
jest jeszcze bardziej niepowaznie - info idzie dzien przed.

To pierdoly, ale niby taka sama pierdola bylo "poprawianie" statutu
przeglosowanego
na pierwszym spotkaniu zalozycielskim - kosztowalo nas to rok zwloki...

Tak wiec prosze o nie lekcewazenie "technikalii" i wstrzymywanie sie
od machniecia
na nie reka.

W calym tym zamieszaniu umknelo sedno sprawy - tj. organizacja warsztatow dla
osob doswiadczonych. Licze na to ze zostanie to zrobione znacznie
lepiej, ze w koncu
dojdzie do skutku - choc od tego w jaki sposob jest to oglaszane i jak prace sa
rozpoczynane nabieram watpliwosci. Oby mylnych. Mam nadzieje ze z czasem
zostana one rozwiane...

--
  pzdr
  jell