[PLPUG] Propozycja spotkania PLPUG

Rafał Korzeniewski korzeniewski w gmail.com
Śro, 31 Maj 2017, 10:12:57 EDT

OK :)

Ja będę się starał nie umniejszać wartości detali, a Ty nie trać szerszego
spojrzenia na sprawę.

Ps. Jak trzeba tłumaczyć, że to jednak nie był żaden hejt.. no to coś z tym
przekazem jednak mogło być nie tak. Piszmy w taki sposób, by to było
oczywiste i nie wymagało sprostowań.