[PLPUG] Propozycja spotkania PLPUG

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Śro, 31 Maj 2017, 17:15:14 EDT

On 31.05.2017 12:19, Piotr Skamruk wrote:
> Dziekuje za krytyke - nie neguje tego ze sam, jako skarbnik nawalilem
> i to solidnie.
>
> Mimo wszystko musze sprostowac twoje slowa.
> Nie pomawiam Wojtka ani o zla wole ani o kombinatorstwo. Pisze jedynie ze po raz
> kolejny Wojtek podejmuje impulsywne dzialania, ignorujac innych.
> To zupelnie rozne sprawy.
>
> Piszac ze to dzieki Wojtka pracy i determinacji - pomijasz innych. Przynajmniej
> Agate to zranilo, nie wiem jak pozostale osoby.
>
> Na 2 dni przed terminem spotkania zakladany jest event na meetupie. Z
> google plus
> [...]

To nie prawda. Brak porozumienia wśród ówczesnych liderów społeczności
kosztował nas około 3 lat zwłoki. Spotkania integrujące społeczność
można było organizować zaraz po ogłoszeniu inicjatywy na PyCon Pl w
2013, ale od góry szły głosy aby czekać. Minął jeden PyCon Pl (2014) a
potem drugi (2015) - spotkanie podobnież gdzieś było zapowiedziane, a
potem odwołane, w zasadzie do dziś nie wiadomo. Zarząd się posypał i od
2016 roku ze szczątkowymi informacjami zaczęliśmy odzyskiwać: lista
członków, adresy, dokumenty, domeny, konta. To wszystko trwało. Do dziś
nie mamy wszystkich dokumentów.

Pozdrawiam,
Wojtek