[PLPUG] Propozycja spotkania PLPUG

Rafał Korzeniewski korzeniewski w gmail.com
Śro, 31 Maj 2017, 17:43:46 EDT

Marek - ja problem widzę raczej w tym, ze ciągle ktoś się jakichś problemów
doszukuje i wylewa jakieś pretensje i żale.

Naprawdę trudno mi pojąć to, że z tego spotkania jest robiony taki problem.
Jeśli zechcesz jutro spotkac się z kolegami w Katowicach, czy gdziekolwiek
indziej i będziesz miał chęć wciągnąć ich w stowarzyszenie, czy jakieś
wspólne prace, które moga zaktywizowac społeczność wokół stowarzyszenia to
czemu miałbym mieć do Ciebie o to pretensje? Zrób to a ja się tylko ucieszę
i będę trzymał kciuki. Super jak napiszesz parę słów o tym co robiliście,
jakie pomysły mieliści itd

Czy każde spotkanie musi odbyć się w miejscu dogodnym dla wszystkich? Czy
każde spotkanie musi być anonsowane z kilkutygodniowym wyprzedzeniem? Nie
musi. I nie każdy musi być przecież na każdym spotkaniu. Jakbyś był w
okolicy i by Ci pasowało to przeciez nikt by Ci nie zabronił.

Co innego gdyby to było jakies Walne Zebranie - to wtedy rozumiem, ale
takie robocze spotkanie? O co tu kruszyć kopie? Wręcz przeciwnie - róbcie
takich spotkań w swoich okolicach jak najwięcej. Dawajcie znać - może też
ktoś będąc akurat w okolicy chętnie dołączy, a jak nie to przeciez też nic
się nie stanie.

Czasem można zrobić większe spotkanie - dokładniej zaplanowane, wybrac
jakieś dogodne większej liczbie osób miejsce i czas. Ale takie spotania z
wiadomych względów nie mogą być za częste. Poza tym przecież jedna formuła
nie przeszkadza drugiej - wręcz przeciwnie - znakmicie się uzupełniają.

O co właśnie te całe hurr durr? O to, ze Wojtek nie pyta o pozwolenie, że
coś tam robi bez konsultacji. A czemu znowu ma pytać o wszystko? Ma ochotę
i czas we czwartek to organizuje to we czwartek i tyle. Kto chce i może
dołącza. Czy musimy o wszystko pytać jakiegoś Wodza? Chyba stać nas na
trochę samodzielności i niezależności. No chyba że probleme jest to, że
moga pojawić się nowe osoby, czy pomysły..

To co robią Marek i Agata jest super. Mają fajne pomysły, wprowadzają je w
życe, coraz fajniej to wychodzi. Kto gdzie i kiedy temu zaprzeczał? Oni
robią swoje - wspierajmy ich, Wojtek robi swoje i Ty Marek tez rób swoje -
super będzie jak zrobisz coś, co pomoże stowarzyszeniu rozwinąć skrzydła