[PLPUG] odebranie praw do publikacji na facebooku

Piotr Skamruk piotr.skamruk w gmail.com
Śro, 1 Lis 2017, 16:27:45 EDT

Rozumiem i popieram sugestie Mieszka, ale o ile mi wiadomo nie ma
osobnej listy mailingowej wyłącznie dla członków.
Z osobnych kanałów komunikacji kojarzę jedynie slacka, irca (tak na
prawdę nie używanege) a i one nie są zamknięte na sprawy tylko
wewnętrzne.
Chętnie poznam jakie to inne kanały są i są używane.

W związku z tym proszę o dodanie do agendy spotkania walnego p.
związany z opracowaniem kanału komunikacyjnego do komunikacji
wewnętrznej w obrębie stowarzyszenia.