[PLPUG] Mentorzy do projektu MICRO:BIT - Warszawa @PLPUG

Maciej Kołodziej hardnet1 w hotmail.com
Czw, 2 Lis 2017, 05:45:48 EDT

Panie Marku,

Moja oferta jako szkoły odnośnie miejsca na szkolenia jest cały czas aktualna i cały czas czekam na kontakt

Pozdrawiam
Maciej Kołodziej
Technikum nr 9
________________________________
From: PLPUG <plpug-bounces+hardnet1=hotmail.com w python.org> on behalf of Marek Skalinski <marek.skalinski w gmail.com>
Sent: Thursday, November 2, 2017 9:24 AM
To: Polish Python Users Group - open discussions
Subject: [PLPUG] Mentorzy do projektu MICRO:BIT - Warszawa @PLPUG

Szanowni Państwo

Wychodząc na przeciw rosnącemu zainteresowaniu współpracą w zakresie uczestnictwa w projektach Stowarzyszenia - zachęcam wszystkich chętnych do pomocy w projekcie warsztatów z programowania w Pythonie na platformie MICRO:BIT dla dzieci.

Projekt będzie realizowany w Warszawie jako nieodpłatne warsztaty dla dzieci w ramach promowania języka Python oraz płytek MICRO:BIT.

Zapraszam do zgłaszania się do pomocy - mentorów , którzy przy mojej pomocy, po przeszkoleniu będą w stanie poprowadzić kilka spotkań warsztatowych.

Best Regads / Pozdrawiam
Marek Skaliński