[PLPUG] PyData Warsaw

Łukasz Posadowski mail w lukaszposadowski.pl
Nie, 8 Paź 2017, 08:09:36 EDT

Data Fri, 22 Sep 2017 09:34:53 +0200
Wojciech Zając <wojtek w reu.pl> napisał(a):

> Przypominam o PyData Warsaw, do konferencji został już nie cały
> miesiąc. Jeszcze przez kilka dni bo do 30 września tańsze bilety:
> https://www.eventbrite.com/e/pydata-warsaw-2017-tickets-34889678969
>
> Dodatkowo na 18 października przygotowany jest "Tutorial Session". Na
> ten dzień są oddzielne bilety w cenach: 120 zł (Individual Tutorial
> Ticket) i 200 zł (Corporate Tutorial Ticket).

Ja będę tylko w czwartek na cały dzień. Wiem, że mam wejściówkę i
wybrzydzam, ale niedawno zmieniłem pracę i nie mogę tak sobie wziąć
dwóch dni wolnego. Jeszcze powalczę o piątek, ale słabo widzę swoje
szanse.

--
Łukasz Posadowski