[PLPUG] O minionych wydarzeniach w kontekście zbliżającego się zebrania PLPUG-a

Agata Bublewicz agata.bublewicz w gmail.com
Pon, 30 Paź 2017, 11:08:15 EDT

A ja uważam, że robimy sporo ale wewnątrz zarządu, zamiast aktywizować
członków do działania. Członkowie widzą tylko, że coś się odbywa ale nie są
zapraszani do współpracy przy tych inicjatywach i to odstrasza. Byliśmy
między innymi na PyData Warsaw (był tam cały zarząd), Open Source Summit
Europe (był tam z nami Karol Ostrowski, więc tutaj poczyniliśmy krok w
kierunku aktywizacji członków). Karol prowadził również warsztaty Micro:bit
dla dzieci w Koszalinie kilka razy, szkolenia prowadził również Piotr
Skamruk w ramach stowarzyszenia. Pytanie co dalej? Członkowie też muszą
widzieć opłacalność w tym jak i przyszli członkowie.