[PLPUG] O minionych wydarzeniach w kontekście zbliżającego się zebrania PLPUG-a

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Pon, 30 Paź 2017, 16:42:44 EDT

On 30.10.2017 15:31, Anna Wszeborowska wrote:
> Wg mnie nie jest do końca jasna wizja, cele i założenia stowarzyszenia.
> Może spróbujmy je zebrać?
> Chyba łatwiej skrzyknąć ludzi pod jakąś ideą niż nawoływać do wspólnego
> jej tworzenia.

Zgadzam się, po tym jak ścieżki poprzednich liderów rozeszły się, cała
wizja Stowarzyszenia zmieniła się. Faktycznie możemy i powinniśmy zacząć
od współpracy z innymi organizacjami i grupami działającymi wokół Pythona.

> formalności są z tym związane, czy taka inicjatywa jak PyLadies mogłaby
> prosić sponsorów o wpłaty na rzecz naszych zajęć na konta
> stowarzyszenia, itp.

Pewnie tak, ale musimy dokładnie dowiedzieć się jak to zrobić zgodnie z
prawem, czyli będziemy musieli omówić to bardziej szczegółowo i pewnie
skonsultować z kimś doświadczonym w tej kwestii (inna organizacja lub
prawnik). Dlatego też w zarządzie potrzebne są doświadczone i rozważne
osoby takie, które potrafią poradzić sobie w podobnych sytuacjach.

> Piszę o tym jako o przykładzie konkretnego działania, które
> zaktywizowałoby mnie jako członka ;) Może udałoby się nam zebrać takich
> przykładów więcej?
Pewnie kolejnymi przykładami będą organizowanie różnego rodzaju
wydarzeń. Na to składa się dobranie miejsca, czasu, tematu i
prowadzących, a potem trzeba dotrzeć do odpowiednich osób, które byłyby
zainteresowane. Tutaj możemy dzielić się takimi doświadczeniami między
sobą i wspierać nawzajem aby być bardziej skuteczni w tym co robimy.

Pozdrawiam,
Wojtek