[PLPUG] Status ostatniego walnego zebrania

Marek Skalinski marek.skalinski w gmail.com
Wto, 29 Maj 2018, 09:14:36 EDT

Drodzy koledzy i koleżanki,

Sprawa jest już wyjaśniona - formalnie nie ma żadnych zastrzeżeń do
złożonych dokumentów.
W naszym przypadku Referendarz inaczej zinterpretował treść jednego z
załączników - korygujemy go w tej chwili.
Dokumenty były składane dokładnie tak samo jak wszystkie poprzednie (
poprzednio Referendarze nie podważali załączników o identycznej treści ).

Best Regads / Pozdrawiam
Marek