[PLPUG] Status ostatniego walnego zebrania

Agata Skamruk (Bublewicz) agata.bublewicz w gmail.com
Śro, 30 Maj 2018, 03:43:39 EDT

Tak, wspomniany załącznik został poprawiony. Musi byc podpisany przez
zarząd, więc został wysłany najpierw do Lublina. Problem wyniknął dokładnie
w załączniku krs-ZK. Źle zakreslone dwa okienka były wg. Referendarza.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agata Skamruk

Join us:
http://plpug.org/
http://womenintechnology.pl/
http://poland.pyladies.com/ <http://womenintechnology.pl/>

Mobile: 693662717 | Email: agata.bublewicz w gmail.com

Klauzula poufności: Treść tej wiadomości zawiera informacje przeznaczone
wyłącznie dla jej adresata, a ponadto może zawierać informacje poufne,
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i/lub objęte prawami autorskimi.
Zabronione jest ujawnienie, kopiowanie i posługiwanie się treścią
niniejszej wiadomości przez osobę nieuprawnioną / niezamierzonego adresata.
W przypadku omyłkowego doręczenia tej wiadomości, prosimy o bezzwłoczne
poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z systemu.