[PLPUG] spotkanie 7-8 wrzesień

Łukasz Posadowski mail w lukaszposadowski.pl
Pon, 5 Sie 2019, 12:46:47 EDT

Zapowiada się walne zebranie Stowarzyszenia na warszawskim Powiślu. W
związku z tym mam szybkie pytanie. Zbieram do czwartku chętnych na
nocleg w pobliskim hostelu Tatamka. Do czwartku, bo mam jakieś srogie
zniżki na Bookinku, które w piątek przepadają.

Nocleg byłby na noc 8-9 września. Posiedzielibyśmy wieczorem gdzieś nad
Wisłą przy ognisku, albo w knajpie. Recepcja jest całodobowa, więc nie
ma się co martwić.

Poproszę o zgłoszenia. :) Potrzebuję od każdego dwóch informacji:
- ile nocuje osób,
- czy potrzebny jest osobny pokój, czy mogę brać wspólny, większy.

--
Łukasz Posadowski