[PLPUG] rezygnacja z funkcji w Zarządzie PLPUG

Łukasz Posadowski mail w lukaszposadowski.pl
Pią, 1 Paź 2021, 06:42:21 EDT

On 2021-10-01 at 10:10 +0200, Agata Skamruk (Bublewicz) wrote:
> Dzień dobry,
> Proszę przyjąć moją rezygnację z funkcji w zarządzie Stowarzyszenia
> PLPUG.
> Decyzja jest związana jest z brakiem czasu, ponieważ praca zawodowa i
> inne aktywności mocno mi ograniczają wolny czas, który mogę
> przeznaczyć na działalność wolontaryjną.
> Oryginał rezygnacji wyśle na adres siedziby w Gdyni.

Dzięki. Trzymaj się i miłej zabawy. Zobaczymy, jak nam to teraz wyjdzie.
:)

Spotkanko na Hangoucie w czwartek o 18:30-19:30? Coś tam wstępnie
ustalimy i będziemy przynajmniej wiedzieć, czy jesteśmy w stanie
pociągnąć stowarzyszenie. Odezwijcie się do tego czasu, czy dacie radę
się pojawić i powiedzcie komu tam znacie, że zapraszamy.

Przejrzę dokumenty statutowe i posprawdzam ilu tam raz w roku aktywnych
członków potrzeba, żebyśmy mieli ciągłość sprawozdawczą.

Ogólnie to możemy się spotkać rekreacyjnie i pokazać, co tam
programujemy. Jak tak ogólnie to jestem raczej adminem, ale co jakiś
czas słyszę: potrzebujemy wyciągnąć z bazy i zapisać do pliku. :) To już
wiem, że Pythona odpalę. Ostatnio miałem okazję przenosić dane pomiędzy
csv, xml, json, sqlite, postgres i chyba mariadb. Mogę pokazać podstawy
i co wpisać w wyszukiwarce, żeby działało.

pozdrawiam
--
Łukasz Posadowski