[PyAthens] 2η συνάντηση, 21 Οκτωβρίου

Orestis Markou orestis at orestis.gr
Thu Oct 8 12:52:56 CEST 2009

> Ο πιθανός χώρος είναι η Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου, Κτίριο Υδραυλικής,
> 2ος όροφος, αίθουσα 206.
>
> http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=105888116622048891337.0004730b813292fc2f06a
>
> Έχει όλες τις ανέσεις (πίνακας, μαρκαδόροι, projector, wireless,
> χωρητικότητα 20 άτομα), και προσφέρουμε και καφετιέρα με καφέ. Άλλα
> στερεά και υγρά πρέπει να τα φέρετε.
>
> Οι καπνιστές μπορούν να καπνίσουν έξω από το παράθυρο της αίθουσας, σε
> κάτι σαν μπαλκονάκι (καλό είναι να μη βγαίνουν πάνω από 2 άτομα εκεί,
> για λόγους ασφαλείας).

Εξαιρετικά όλα αυτά! Μπορούμε να ξέρουμε ακριβώς για να βγάλουμε
ανακοίνωση;

> Μειονέκτημα της αίθουσας είναι πως όταν θελήσω να φύγω πρέπει πρώτα να
> σας διώξω, οπότε να θεωρούμε πως στις 22:00 πρέπει να κλείσουμε.

Νομίζω πως ως τις 22:00 θα έχουμε τελειώσει τα τεχνικά και θα είμαστε
στη φάση ΠΙΤΣΑ ΜΠΥΡΑ η οποία μπορεί να γίνει και εκτός. Η μπορεί να
ξεκινήσουμε με ΠΙΤΣΑ ΜΠΥΡΑ για να σπάσει ο πάγος. Πάντως ΠΙΤΣΑ ΜΠΥΡΑ
θα έχουμε :)

> Σε θέματα παρουσιάσεων, θα ήθελα να δω μια εισαγωγή σε gui και επίσης
> θα ήθελα να δω και κανένα flame για μειονεκτήματα της python (όπως το
> διαστροφικό να βγάζει άλλο output το πρόγραμμα όταν το redirect σε
> αρχείο σε σχέση με όταν το βγάζει στην κονσόλα).

Ότι προσφέρει ο καθένας! Όλα τα flame ευπρόσδεκτα :)