[PyAthens] Χρόνια πολλά και πυθωνικά!

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Dec 28 17:24:26 CET 2010

Θα ήθελα να βάλω τα 0.02 ευρώ μου σχετικά με το κέντρο καινοτομίας της
Μάικροσοφτ. Είναι λογικό μεν κάποιοι ελευθερολογισμικάδες να μη θέλουν
να συναντηθούμε εκεί (κι εγώ είμαι ένας από αυτούς), αλλά να θυμίσουμε
ότι και αυτή είναι λίστα Πύθων, και όχι λίστα ελεύθερου λογισμικού (απ'
ό,τι ξέρω τουλάχιστον). Μπορεί να συμμετέχουν και άνθρωποι που δεν
δίνουν μία για το ελεύθερο λογισμικό (πολύ κακώς, αλλά τι να κάνουμε).
Πάντως εφόσον οι ελευθερολογισμικάδες είμαστε σημαντικό μέρος της
κοινότητας Πύθων, καλό θα ήταν να γίνει αλλού η συνάντηση ώστε να μην
προσβαλλόμαστε :-). Αλλά κι αν γίνει τελικά στη Μάικροσοφτ, δεν είναι
τίποτε τραγικό. Όπως είχε πει παλιά ένας συνάδελφος που είχα εκπλαγεί
που χρησιμοποιούσε ποντίκι Μάικροσοφτ, είναι συμβολικό: είναι εταιρεία
σόφτγουερ και το μόνο καλό που φτιάχνει είναι χάρντγουερ :-) Μάλιστα αν
μου έλεγε κανείς ότι στη Μάικροσοφτ θα συναντούσαμε κανέναν ψηλά
ιστάμενο, θα έλεγα οπωσδήποτε να πάμε εκεί για να τους μπερδέψουμε.
Δυστυχώς είναι εντελώς απίθανο να συμβεί κάτι τέτοιο.

Πάντως αν πάμε στη Μάικροσοφτ θα κάνω καμιά παρουσίαση για το γιατί
πρέπει να αποφεύγουμε τη Μάικροσοφτ, οπότε σε καλό μπορεί να βγει τελικά :-)