[PyAthens] spam filter

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sat Feb 6 11:08:03 CET 2010

On Fri, 05 Feb 2010 17:16:25 +0200
Aravanis Konstantinos <kos.arav at gmail.com> wrote:
> oson afora ta google-groups, nai exoun auto to provlima, alla linete
> apla min afinontas tous kainourgious xristes na postaroun prin
> egkrineis ta minimata tous...
> an deis oti postaroun sosta... tote tous kaneis approve kai tous
> afineis na postaroun xoris moderation...
> Etsi de tha exeis kanena provlima... etsi kai allios ta spam einai
> mia fora to 2mino sinithos... an deis oti kapoios stelnei ena akuro
> minima me ti mailing list sou ton diagrafeis...!

(Episynaptw ena gz me to elliniko keimeno poy parathetw se greeklish
parakatw.)

Den einai toso apla ta pragmata. Eimai moderator s' ena
google group poy einai rythmismeno os ano: mporoyn na steiloyn email
mono osoi einai meli, kai otan ena neo melos stelnei proti fora email
sto group, to minyma stamataei gia moderation. O moderator sti synexeia
exei kamposes epiloges, alla sto 99% ton periptoseon eite tha epilexei
"spam" (=discard+ban) eite "always allow". Entoytois yparxoyn bots (i
mipos einai anthropoi; prepei na yparxei captcha) poy pane kai
grafontai stis listes kai stelnoyn spam, me apotelesma na yparxoyn 3-4
spam tin ebdomada, poy einai enas mi ameliteos fortos gia toys
moderators.

To thema einai pos opoy kai na pame meionektimata tha yparxoyn. Epomenos
dialegoyme ena serbis poy einai ikanopoiitiko kai beltionetai, kai
menoyme s' ayto oso synexizei na beltionetai me ikanopoiitiko rythmo.

Yparxei ki ena thema ideologias gia mena. Ayti ti stigmi o Google exei
kopia oloy to web, elegxei tin prosbasi oloy toy planiti sto web
afoy se megalo bathmo i prosbasi ayti einai meso toy google search, exei
ta email mas, exei ta statistika mas (analytics), toys xartes mas, to
logismiko mas (code), se ligo tha exei kai ta sites mas. Ayto einai
epikindyno. O Google einai kati poy me fobizei poly perissotero apo ti
Microsoft. To oti i Microsoft itan "kaki" apo tote poy ti thymomaste eno
o Google einai "kalos" den leei kati. Oi etaireies den exoyn ithiki, kai
o Google tha papsei na einai "kalos" otan i "kalosyni" tha papsei na ton
symferei (kai den argei ayti i mera).

Gi' ayto ego kano o,ti mporo gia na elattoso tin exartisi moy apo to
Google. THa balo to logismiko moy sto bitbucket, tha protimiso ta
statistika moy me to awstats esto ki an den einai toso kala, kai an
thelo na pao stin istoselida toy turbo gears kai den xero poia einai
tote tha pao sto sxetiko limma sti wikipedia gia na to bro. Prospatho na
prosfero stoys xristes moy kalo email service (an kai den mporo na
ftaso sta epipeda toy Google). Ayto den simainei oti den xrisimopoio
para poly to Google, alla prospatho synexos na to kano exontas
syneidisi toy ti simainei.

Epomenos, mia lista gia python mia xara filoxeneitai sto python.org,
to opoio kathos beltionetai einai profanes oti tha dimioyrgisei
prosorina problimata, me ta opoia kalo einai na zisoyme mexri na
lythoyn (sto opoio mporoyme na symbaloyme exigontas to problima stoys
diaxeiristes).