[PyAthens] mailbox.mbox is taking too long

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Thu Jul 29 20:08:07 CEST 2010

Καλησπέρα,

ας ελπίσουμε ότι όλοι οι πυθωνίστες δεν έχουν φύγει διακοπές (ακόμα),
κι ότι θα βρεθεί κάποιος να μου απαντήσει!

Έχω γράψει ένα μικρό python script για να διαγράφω τα backscatter
mails από ένα mailbox με βάση το subject. Εάν και γνωρίζω ότι δεν
είναι 100% bullet proof, για προσωπική χρήση είναι εξαιρετικό.

http://ebalaskas.gr/wiki/pythontips

Αλλά έχω το εξής πρόβλημα (όπου σε αντίθεση με perl δεν το βλέπω):
Αργεί υπερβολικά (κοντά στο λεπτό - ανάλογα το μέγεθος του mbox) να
ξεκινήσει. Πολύ φοβάμαι ότι με το

mailbox.mbox( mbox )

προσπαθεί να διαβάσει πρώτα ολάκερο το mbox για να ξεκινήσει το for ή
μήπως προσπαθεί να το φορτώσει στην μνήμη ?

Thanks in advance,

Evaggelos Balaskas
Unix System Engineer - http://ebalaskas.gr.
Informatics Engineer Technological Education