[PyAthens] Fwd: [TasPython] Python workshop στη FOSSCOMM 2011

Apostolos Bessas mpessas at gmail.com
Fri Apr 1 23:26:59 CEST 2011

Γεια

Όπως φαίνεται και στο παρακάτω email, σκεφτόμαστε να κάνουμε κάποιο
workshop για Python για beginners (λεπτομέρειες στο email). Προφανώς,
κάτι τέτοιο απαιτεί άτομα, για να γίνει αποτελεσματικά. Υπάρχουν άτομα
από την PyAthens που θα παρευρεθούν στο συνέδριο και θα θελήσουν να
βοηθήσουν; Μιλάμε μάλλον για 2h διάρκεια, και όσο περισσότεροι
είμαστε, τόσα περισσότερα άτομα θα δεχτούμε και επίσης θα έχουμε τη
δυνατότητα να μην είμαστε συνεχώς εκεί όλοι (να το χωρίσουμε σε
βάρδιες ίσως).
Όποιος ενδιαφέρεται, ας μου στείλει ένα email.
Επιπλέον, έχει ανακοινωθεί παράταση στην υποβολή παρουσιάσεων. Όποιος
θέλει να κάνει κάποια παρουσίαση, ας υποβάλλει την πρότασή του στο
http://patras.fosscomm.gr/submit/
Αν πρόκειται η παρουσίαση να αφορά την Python, καλό θα ήταν να υπάρξει
πρώτα κάποια συνεννόηση με την TasPython, για να βρούμε θέματα.

Σας περιμένουμε όλους στην Πάτρα. Θα περάσουμε τέλεια!
Ευχαριστώ
Αποστόλης Μπέσσας

PS Inside info: θα έχει πολλές καλές παρουσιάσεις, μερικές και από
εκτός Ελλάδας άτομα.