[PyAthens] [TasPython] Fwd: Re: [django-gr] Συγχώνευση

Panagiotis Mavrogiorgos pmav99 at gmail.com
Sat Apr 2 11:06:17 CEST 2011

> Μιας και μια καινούργια προσπάθεια ξεκινάει εννοείται ότι θα είναι κάτω από
> ένα καινούργιο όνομα... Το ιδανικό είναι να γίνει ένα poll μέσω google docs
> ή κάτι τέτοιο με τα βασικά ονόματα που έχουν ήδη προταθεί και να λήξει το
> θέμα... (Άκυρο, πλάκα θα είχε αν το όνομα της κοινότητας ήταν το el-python
> να είχε σαν σύμβολο το pythonα με ένα σομπρέρο...)

Συμφωνώ για το καινούριο όνομα, και μου αρέσει και η ιδέα σου Κώστα. Αν δεν
το έχουν προλάβει ήδη τίποτα Μεξικάνοι δηλαδή :P

> Επίσης, είναι μία ευκαιρία τώρα που γίνεται και η FossComm και το OpenFest
> να έχουμε ήδη προβεί στις σχετικές αλλαγές με στόχο το grand-opening της
> κοινότητας. Σαν TasPython από ότι φαίνεται μάλλον θα έχουμε συμμετοχή και
> στα δύο... στο OpenFest θα μας εκπροσωπεί ο Παντελής Βικάτος και για την
> FossComm τώρα γίνονται συζητήσεις για την συμμετοχή μας έστω και μέσα από
> ένα workshop (thanks to Αποστόλης Μπέσσας)... Γιατί όχι να κατέβουν τα
> παιδιά κάτω από την καινούργια συγχωνευμένη ομάδα...

Δεδομένου ότι, πρακτικά το μοναδικό ενεργό User Group είναι το TasPython και
ότι η παλαιά φουρνιά του καλώς ή κακώς τελειώνει τις σπουδές του και
αποχωρεί, ίσως να είχε νόημα να συνεχίσει να "διαφημίζεται" για να εντάξει
νέα μέλη και να βρεθούν συνεχιστές. Ιδίως στην FossComm που γίνεται και στην
Πάτρα.

Αυτό φυσικά είναι κάτι που εσείς θα το αποφασίσετε.

> [...]
> στο bitbucket αν και αυτό ίσως να φαίνεται υπερβολικό για κάποιους παρόλα
> αυτά μπορώ να σκεφτώ άπειρα πράγματα που θα μπορούσαμε να κάνουμε και είμαι
> σίγουρος ότι θα βρεθούμε άτομα να τρέξουμε το project... ίσως με λίγο
> παραπάνω τρέξιμο, αλλά θα βρεθούνε. Όσον αφορά το forum τα προβλήματα που
> αναφέρθηκαν ίσως και να είναι υπαρκτά παρόλα αυτά πολλά νέα άτομα έχω
> παρατηρήσει ότι προτιμούν την λύση του forum έναντι της mailing list... Ίσως
> το  ιδανικό θα ήταν αυτό που αναφέρθηκε με το postάρισμα των mails και στο

Επιπρόσθετα σε αυτά που λέει ο Κώστας εγώ το μόνο που θέλω να σημειώσω είναι
το εξής.

Η βασική διαφορά τους είναι ότι στη mailing-list τα μηνύματα (όταν υπάρχουν)
έρχονται αυτόματα στον υπολογιστή σου, χωρίς να χρειαστεί να τα αναζητήσεις
δηλαδή. Αντίθετα σε ένα forum πρέπει από μόνος σου να κάνεις login και να
δεις αν υπάρχουν νέα μηνύματα.

Όσο πιο geek είσαι προτιμάς mailing list (pun intended :P), όσο πιο noob
προτιμάς forum. Το forum όπως και να το κάνουμε είναι πιο user friendly.
Επίσης επιτρέπει πιο εύκολα (και ευχάριστα) ανάγνωση παλαιότερων συζητήσεων,
προσελκύει ευκολότερα νέα μέλη κτλ. Η mailing list από την άλλη είναι
σημαντικά πιο hassle-free στο στήσιμο και στη διαχείριση.

Πέρα από αυτά, ένα forum, για να έχει λόγο ύπαρξης, πρέπει να έχει ενεργά
μέλη (το ίδιο θα μπορούσε να πει κάποιος και για μια λίστα...). Ένα θέμα
λοιπόν είναι αφενός αν υπάρχει ικανός αριθμός ελλήνων (ελληνόφωνων πιο
σωστά) python-ιστων που να μπορούν να κρατήσουν ένα forum ζωντανό, και
αφετέρου αν μπορούν να συγκεντρωθούν κάτω από κοινή στέγη. Αν δεν υπάρχει
αυτή η μάζα ίσως είναι η καλύτερη η λίστα γιατί δε θέλει τρέξιμο. Βέβαια ένα
forum μπορεί πιο εύκολα να βοηθήσει στη δημιουργια αυτής της μάζας.

Εντάξει, νομίζω το ζάλισα αρκετά :P

Παναγιώτης