[PyAthens] Fwd: Re: [django-gr] Συγχώνευση

Dimitris Leventeas mydimle at gmail.com
Thu Mar 31 18:38:53 CEST 2011

Αποστέλνω το μήνυμα και στις τρεις λίστες. Συγγνώμη για πριν που απάνταγα μόνο
στο pyathens αλλά δεν έχω εξοικιωθεί πλήρως με το κινητό μου.

Η συζήτηση πως άρχισε, μπορεί να βρεθεί εδώ.
http://mail.python.org/pipermail/pyathens/2011-March/000146.html

Η άποψη μου σε δυο γραμμές:

Η ανάγκη: Η Python είναι μια και δε δικαιολογεί τον κατακερματισμό ειδικά στην
Ελλάδα σε δυο κοινότητες αν και οι δυο σκοπεύουν να προσφέρουν υλικό που να
διευκολύνει την εκμάθηση της (ή την εμβάνθυση σε αυτή).

Η λύση: Μια μεγάλη ομπρέλα (κοινό site, λίστα κτλ), που θα αίρουν την
διαδικτιακή απόσταση των ατόμων που τους αρέσει η Python. Ωστόσο, αυτό δε
σημαίνει πως οι συναντήσεις στην Αθήνα ή στην Πάτρα θα δρουν υποκαταστατικά η
μια για την άλλη.

Παρακαλώ reply to all. (Μη κάνετε το δικό μου λάθος. :P )

Τι λετε;

Δ. Λεβεντέας
--
Το σήμερα είναι αυτό που έπαθε το χθες.