[PyAthens] [django-gr] Συνάντηση 14 Απριλίου

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Mar 31 21:39:23 CEST 2011

>  FWIW, υπάρχει και η πιο απλή λύση του καφέ ή ήσυχης μπυραρίας για να
>  είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα είμαστε.

Λέμε να έχουμε και παρουσιάσεις. Όποιος θέλει κάνει μια παρουσίαση
(υπάρχει και προτζέκτορας και ιντερνέ, ουάιρλες, ουάιρντ κλπ.) 10-15
λεπτά. Τις κανονίζουμε επί τόπου χωρίς να χρειάζεται να έχουμε βγάλει
πρόγραμμα. Το είχαμε κάνει έτσι την άλλη φορά και νομίζω ήταν πολύ
πετυχημένο. Και μετά μπορούμε να πάμε για σουβλάκι στην ίδια
σουβλακερί.

Το μόνο πρόβλημα είναι μήπως έχουμε πολύ μεγαλύτερη προσέλευση (η
αίθουσα είναι για περίπου 20 άτομα), αλλά δεν νομίζω να έχει τόσο
μεγάλη διαφορά από πέρυσι.