[PyAthens] Fwd: Re: [django-gr] Συγχώνευση

Yorgos Pagles y.pagles at gmail.com
Thu Mar 31 21:43:26 CEST 2011

+1 για το python-greece

> [...]
> και μετά να φτιαχθεί κάτι καινούργιο αν υπάρχει όρεξη σε Django. Όσον αφορά
> τους διαχειριστές (αυτούς που θα κάνουν τις αγγαρείες) θα πρότεινα τον Ορέστη
> από PyAthens (αν μου πέφτει λόγος) και κατά προτίμηση από TasPython κάποιον που
> δεν είναι στρατό τώρα, ώστε να μπορέσει να βοηθήσει όσο περισσότερο γίνεται.
> Δυο [2] με τρια άτομα (django-gr??) πιστεύω είναι πολύ καλά. Χωρίς αυτό να
> σημαίνει ότι με τον Κώστα (Αραβανή) δε θα νιώθουμε πάντα ένα συναισθηματικό
> δέσιμο για τη συγκεκριμένη προσπάθεια και θα προσπαθούμε να βοηθήσουμε, όπως

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να σταματήσει την λειτουργία του το TasPython σαν website. Έχετε κάνει πολύ καλή δουλειά που αξίζει να συνεχιστεί. Ένα site της ελληνική κοινότητας Python το βλέπω κι εγώ ποιο μαζεμένο και προφανώς χρήσιμο αν υπάρχουν οι άνθρωποι που μπορούν να το υποστηρίξουν. Δηλαδή κι εγώ σαν τον Ορέστη το φαντάζομαι απλά ανακοινώσεις για συναντήσεις / εκδηλώσεις κτλ και κάποιον aggregator από blogs και websites (όπως το TasPython). Πάντως το να στηθεί σε κάποια workshops ακούγεται πολύ ωραίο.

> Θεωρώ ότι το μοντέλο να υπάρχει ένα κεντρικό site αναφοράς, δουλεύει σχετικά
> καλά. Πόσο μάλλον αν αυτό τελικά αυτό γίνει και σε Django, εφόσον υπάρξει
> όρεξη, κάτι που θα μπορούσε οργανώνοντας μερικά workshops και μεταφέροντας το
> υπάρχον υλικό από το TasPython.
>
> Αν κάτι τέτοιο μοιάζει πολύ μεγάλο βήμα, μπορούμε αρχικά να περιοριστούμε στη
> συγχώνευση των λιστών. Ό,τι μας κάνει πιο ευτυχισμένους. :) Άλλωστε για αυτό δε
> χρησιμοποιούμε την Python;

Ούτως ή άλλως έτσι θα προχωρήσουμε αρκετά με μία mailing list για όσους Έλληνες έχουν κάποια σχέση με την python και θέλουν να λένε μια κουβέντα με τους συντοπίτες. Τη συζήτηση για το site θα την συνεχίσουμε και στη νέα λίστα :)