[Pyiran-organizers] 0 - 100 and 2x2=4

Mohsen Pahlevanzadeh mohsen at pahlevanzadeh.org
Thu Jun 16 19:09:33 CEST 2011

تو میل قبلیم هم گفتم. جا گیرآوردیم. در ضمن حاضرم شامپو گلرنگ بیاد
اسپانسرمون بشه و foss.ir هیچ کاره باشه. کسانی که باهاشون کار کردن
می‌دونن.
--محسن
On Thu, 2011-06-16 at 17:56 +0430, Ramin Najjarbashi wrote:
 <من قبلا گفتم دوباره هم می گم foss.ir قبول کرده از نظر مکان برگذاری و امکانات
 <برگذاری و کارگاه آموزشی و چیزایی از این دست همکاری کنه.

 <نکته دوم اینکه این میلینگ لیست واسه برگذاری پایتونه و ادامه پیدا کردنش هم تا
 <زمان برگذاری اولی کنفرانس هست بعد از اون به بعد واسه کنفرانس دوم تا بی
 <نهایت! یعنی همیشه قراره ادامه پیدا کنه! و همش هم با محوریت پایکون!

> 2011/6/16 saeed 4u <saeedwave at gmail.com>

 <> داره جالب میشه
 <> یعنی الان همه چیز او کی هست موندین اسپانسر بگیرین ؟!!!
 <> کنداکتور دارین ؟
 <> اولین کار اینه که یک کنداکتور بنویسین
 <> دومین کار سخنران ها و محوریت مباحث هست ( باید توجه کنید که مباحث هم سو باشد
 <> سومین کار جا هست و هزینه های جاریش
 <> چهارمین کار اینه که وقتی اینا اوکی شد با 1 لیست میرین پیش اسپانسر ها
 <> برای جذب انها وقتی از این طریق پول گرفتین میرید تو کاره تبلیغات برای
 <> کنفرانس و جذب مخاطبان حقیقی و حقوقی
 <> مسئله جوینت شدن با مراکز علمی و نشریات و .. هم مهمه که بنا به
 <> سیاست های اینده پایکون قابل تصمیم گیریه
 <> هر کسی که پیش گام در این عرصه هست و هزینه های اولیه اش را قبول میکند
 <> باید بیاد و صحبت کنه ما ها فقط میتونیم بهش کمک کنیم و
 <> نظرمونو بدیم تا ایشون از نظرات استفاده کنن
 <> حالا اون شخص کسی هست در بین شما دوستانی که ایمیل را میبینید؟
 <> شاید بخواهید گروهی کار کنید ولی باید اول این گروه شکل بگیره منظورم
 <> گروهی که از نظر مالی شرایط اولیه را فراهم میکنند
 <> اگر تمایل دارین که گروهی باشه اعلام امادگی کنید و 1 تاریخ و مکانی را
 <> برای کارتون مشخص کنید و وقتی هماهنگ شدین میتونین این کنفرانس را راه
 <> بندازید
 <> البته من فقط تجربیات شخصی ام را گفتم و شاید نیاز به بررسی بهتری باشه
 <> ولی این دیواری که همه داریت روش ایمیل میفرستین کاه گلیه و با1 بارون
 <> میریزه بهتره 1 فکر اساسی کنید هی من و تو و رای گیری و این حرفا نمی
 <> خواد اگه 30 تومن پول بی کار داشتم تا آخر همین ماه میشد راه انداخت و به
 <> این کار ها هم نیازی نبود
 <> نمیدونم مسئله پایکون تا چند ایمیل دیگه میخواد کش دار بشه
 <> ولی قبول کنید که کسانی که از نظر مالی قوی هستند بیان جلو (حالا از نظر
 <> مالی یا مکانی یا هر چیزی که برای یک کنفرانس لازمه )

 <> >  شرکت هایی مثل مخابرات یا در همین رده خیلی خوبن .جراید مثل :بزرگرها .عصر
 <> > ارتباط
 <> > نیما

 <> >> وقتی میگیم پایکون منظورمون یک کنفرانسه واقعا. من واسه یک قرار دوستانه
 <> نمی
 <> >> تونم پاشم 980 کیلومتر راه بیام تهران باز برگردم! برام هیچ توجیهی نداره!
 <> >> حتی واسه خیلی از تهرانی ها هم توجیهی نداره! مثل همونایی که حتی جلسات لاگ
 <> >> رو
 <> >> نمیرن ولی جشن انتشار رو میان!
 <> >> بعد هم برگذاری یک کنفرانس اینقدر عجیب نیست!
 <> >> من فکر می کنم بحث رو روی خود کنفرانس برگذار کنیم.
 <> >> اول تعیین کنیم چه کارایی داریم و چه نیروهایی. بعد می تونیم یک برنامه
 <> ریزی
 <> >> بهتر داشته باشیم.

 <> >>> نگران اسمش نباشید. وقتی برگزار شد قول میدیم بهش بگیم پایکون. به اون
 <> دوستی
 <> >>> هم که فرمودن همین الان یک قراری چیزی بگذارید، پیشنهاد می کنم برای یک
 <> ماه
 <> >>> دیگر روز جمعه قرار بگذلریم، یعنی جمعه ۳۱ تیرماه تهران دربند ساعت ۸ صبح
 <> تا
 <> >>> ظهر

 <> >>>>  دوستان بحث، بحث پایکون هست، نه میتینگ و پاگ !

> [...]
 <> >>>> > بهزاد جان،
 <> >>>> > من سرم شلوغ بوده از پاييز تا الان.و اگر نه پایکون OK شده بود. چرا
 <> >>>> > خسته؟
 <> >>>> > این ML برای همین ساخته.حرف تو هم حرف حساب می‌تونی حمین الان یه قراری
 <> >>>> > چیزی بزاری با هر کسی که میاد.خودمم پایم. ولی اینجا جاش نیست.
 <> >>>> > --محسن
 <> >>>> > <آقا ما پایتون کار نیستیم، ولی اینارو خوندیم
 <> >>>> > <خسته نشدین از بحث؟

 <> >>>> > <کل قضیه این هست که چهار نفر پایتون کار هم رو ببینن
 <> >>>> > <هر کی خودش رو معرفی کنه و بگه چی بلده
 <> >>>> > <یه ارتباطاتی شکل بگیره
 <> >>>> > <مردم از هم چیزی یاد بگیرن

 <> >>>> > <جا نمیخواد
 <> >>>> > <چای و شیرینی نمیخواد
 <> >>>> > <اپاسنسر نمیخواد
 <> >>>> > <سخت نگیرید بابا

 <> >>>> > <شما اول همدیگه رو یه جایی مثل پارک یا منزل یکی از دوستان ملاقات
 <> کنید
 <> >>>> > < بعد سنگهاتون رو وا بکنید
 <> >>>> > <هر کسی یه چیزی بزاره وسط
 <> >>>> > <اینقدر سخت و عجیب نیست که

 <> >>>> > <از بس به برگزار شدن ایده آل فکر میکنید که اصل قضیه رو فراموش کردین
 <> >>>> > <چهار تا پایتون کار دور هم جمع بشین
 <> >>>> > <یه هسته درست کنید
 <> >>>> > <این همه فرهنگسرا و خانه سلامت و خانه محله و غیره هست
 <> >>>> > <جاش هم جور میشه