[PySilesia] Spotkanie międzyświąteczne

Filip Kłębczyk fklebczyk at gmail.com
Thu Dec 20 15:29:28 CET 2012

W dniu 20.12.2012 15:25, Maciej Szulik pisze:
> Hej,
> Hmm... na ostatnim spotkaniu przyjęliśmy, że raczej to będą czwartki,
> ale myślę, że w zależności od tego jak większość się wypowie, to
> wtedy zorganizujemy. Nie ma sensu na siłę zwoływać spotkanie, jeśli
> przyjdą 2-3 osoby. Lepiej wtedy przełożyć to na pierwszy bądź drugi
> tydzień stycznia.

Fajnie, że coś wreszcie w temacie spotkania grudniowego dyskutujecie.

Jeśli chodzi o miejsce i Katowice, to ja tam nic raczej nie znajdę -
uruchomiłem parę kontaktów, ale trzeba by było przejść drogę formalną -
oficjalne pisma, w dodatku bez żadnej gwarancji, że zostaną pozytywnie
rozpatrzone.

W razie czego zawsze jest Zabrze i (nie wiem jak przez święta) Gliwice.

Pozdrawiam,
Filip