[PySilesia] Spotkanie organizacyjne PySilesia w Zabrzu

Maciej Szulik soltysh at gmail.com
Fri Oct 19 21:43:52 CEST 2012

On 10/19/2012 10:05 AM, Filip Kłębczyk wrote:
> Tylko, że w piątek jest tam już jakaś inna impreza, jak się wczoraj
> dowiedziałem. W związku z tym zostaje czwartek 17:30.

OK. Ustalone.

> No więc też wczoraj pomyślałem o meetup.com tylko jak chciałem tam
> założyć własny event to poprosiło mnie o podanie danych do karty
> kredytowej :) Chyba z 10$ miesięcznie kosztuje feature zgłaszania
> spotkania - moim zdaniem tego typu kasę można lepiej spożytkować np.
> zwrot za bilet dla jakiegoś gościa. Zapisy można klepnąć na piratepadzie.
>
> http://piratepad.net/5Qi9cadMCi

Jak będzie własna stronka, to problem przestanie istnieć, temat do
omówienia na spotkaniu :)

> Super, czyli rozumiem, że zostałeś medialną tubą grupy :D
> Co do stronki to wstępnie gadałem z Magdą z Megiteam i nie tylko możemy
> tam sobie coś u nich postawić na hostingu, ale podobno chętnie też
> wesprą finansowo/rzeczowo takie spotkania w miarę możliwości. Pytanie
> ktoś jest chętny podjęcia się zrobienia takiej stronki lub postawienia
> tam jakiegoś CMS'a, wiki lub coś w ten deseń.

Jest link do informacji o spotkaniu, zaraz zatem ślę stosowne informacje
na twitter (tak wrzuć na twitera PyCon-a PL i na osnewes), hackernews
i redit. A zaraz potem postaram się skontaktować z wspomnianymi przez
Ciebie chłopakami.

Pozdrawiam,
Maciej