[PySilesia] Podsumowanie spotkania organizacyjnego

Filip Kłębczyk fklebczyk at gmail.com
Sat Oct 27 22:43:31 CEST 2012

Wiadomość napisana przez Dominik "Socek" Długajczyk <msocek at gmail.com> w dniu 27 paź 2012, o godz. 22:35:

> Jako, że mnie nie było, to się zapytam:
> Po co 3 narzędzia do tego samego(FB, G+, Tweeter)? Czy na tych 3 różnych narzędziach będą te same informacje, czy aby mieć pełen wachlarz informacji, muszę używać wszystkich narzędzi?

Będą dokładnie te same informacje (w przyszłości z poziomu jednego ustrojstwa). Po prostu nie wszyscy używają Facebooka (przykładowo ja nie używam i nie zamierzam) czy Twittera (to używam, ale wiele osób nie), czy G+ (wedle niektórych tego ostatniego używają głównie pracownicy jednej firmy z Mountain View, reszta założyła tam konta z ciekawości by zobaczyć czym się to różni od Fb).

Pozdrawiam,
Filip