[PySilesia] Styczniowe spotkanie 9 stycznia?

Kamil Gałuszka galuszkak w gmail.com
Czw, 19 Gru 2013, 14:08:25 CET

Ja od miesiąca mówię tylko Chaussete i Circus. Niby na DjangoCon Tarek
Ziade  (i PyCon-ie) o tym mówił ale dopiero jak zainstalowałem to
stwierdziłem, że rozwiązuje to moje problemy ;).

Skarpetka daje rade a circus jest świetnym supervisorem. Bije supervisord w
niektórych aspektach...

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka