[PySilesia] Hackaton 5 grudnia

Łukasz Oleś lukaszoles w gmail.com
Czw, 28 Lis 2013, 14:21:27 CET

No to jedziemy. News
http://pysilesia.org/pierwszy-hackaton-5-grudnia/wydarzenie na fb
https://www.facebook.com/events/384459841688225/?previousaction=join&source=1

Dodatkowo stworzyłem plik konfiguracyjny dla vagranta, który tworzy całe
środowisko developerskie do pracy na stronie. Żeby to uruchomić wymagane
jest posiadanie Virtualboxa i vagranta(
http://downloads.vagrantup.com/tags/v1.3.5) po czym w katalogu w którym
jest plik Vagrantfile odpalamy komendę: vagrant up, po ok 10 min(program
pobierze jakies 300MB danych) będziemy mieć środowisko developerskie do
pracy nad stroną. Pod adresem http://localhost:8000 będzie dostępna strona,
login/hasło: pysilesia/pysilesia
Jak ktoś chce się zalogować do wirtualki to: vagrant ssh, strona jest
odpalona w screenie przez manage.py runserer w virtualenv pysilesia. Żeby
się do tego dostać, wystarczy odpalić komendę: screen -r pysilesia.

Co sądzicie o takim obrazie?