[PySilesia] Hackaton 5 grudnia

Łukasz Oleś lukaszoles w gmail.com
Sob, 30 Lis 2013, 14:36:24 CET

Zanim opublikuje Vagrantfile chce żeby jeszcze kilka osób go tutaj
przetestowalo. Juz socek i restless_being zgłaszali swoje uwagi na ircu i
będzie nowa wersja.

Co do google plus, to mój pomysł polega na tym, żeby sobie to wyklikac przy
pomocy casper.js. Mam przykładowy kod, który już się loguje do G+. Co do
scope to poza tym co opisałeś, to trzeba to jeszcze jakoś spiąć wszystko z
mezzanine. Swoją wizję, testowe aplikacje i nowy Vagrantfile przygotuję do
końca weekendu