diseño formulario boa

Daniel Muñiz Fontoira dmunhiz en gmail.com
Jue Jun 22 19:31:00 CEST 2006

Hola!

Entré en la página del proyecto de Boa y no me aclaro con el inglés.
La cuestión es simple. Pero no sé a que correo enviarle la cuestión y
menos si se entendería

El correo sería algo así

Hello Riaan:
My name is Daniel from Spain

I can't select statictext in linux for for move in formulary but yes in
windows.
The question is:
In mode layout i try move statictext but i don't select.
A textbox is posible select and move, Why?

Thank you!
Sorry my english.

En fin... casi me da vergüenza poner esto ¿se entenderá?