[PyGr] Fwd: [Patras] Workshop FOSSComm

Mikey Moose unfortunate42 at gmail.com
Wed Apr 27 03:41:00 CEST 2011

Ξαναστέλνω κι εγω΄το δικό μου.

Αλέξανδρος

---------- Προωθημένο μήνυμα ----------
Από: Mikey Moose <unfortunate42 at gmail.com>
Ημερομηνία: 27 Απριλίου 2011 3:18 π.μ.
Θέμα: Re: [TasPython] Workshop FOSSComm
Προς: taspython <taspython at python.org>

2 ώρες; Το επόμενο εργαστήριο αρχίζει 15.00. Απλά το λέω γιατί εάν έχουμε
τέσσερις μισάωρες ενότητες, σίγουρα θα ξεπεράσουμε το χρόνο, εάν υπολογίσεις
μικρά διαλείμματα, ώρα μέχρι ο κόσμος να τακτοποιηθεί, κτλ. Θα έχουμε την
ευχέρεια να πάμε μέχρι τις 14.30 ας πούμε;

Για το περιεχόμενο: συμφωνώ με τη δομή που προτείνεις. Ωστόσο έχω κάποιες
ενστάσεις σχετικά με τη σειρά. Ας πούμε, θα πρότεινα κάτι τέτοιο (βασισμένος
στο δικό σου outline):

- Basics
   - Basic strings, numbers, operators
   - Printing
   - Variables & assignment
   - Script basics (input arguments, running, etc.)
   - Whitespace indentation

Εδώ ο κόσμος θα ξέρει πως να φτιάξει ένα απλό σκριπτάκι που κάνει απλούς
υπολογισμούς.

- Control flow and basic data structures
  - Conditionals
  - If
  - Lists
  - Dicts
  - for, while loops

Εδώ έχουν παρουσιαστεί κάποιες πιο πολύπλοκες/χρήσιμες έννοιες, χωρίς ακόμα
να τους μπλέξουμε με συναρτήσεις και indentation και δομή προγράμματος, ώστε
να μπορούν να επικεντρωθούν στις έννοιες που έμαθαν. Πλέον μπορούν να κάνουν
και πιο πολύπλοκους υπολογισμούς, και αρχίζουν να βλέπουν τα πλεονεκτήματα
του αυτοματισμού (μπορούν να βάλουν την python να προσθέσει χίλιους αριθμούς
χωρίς να τους γράψουν με το χέρι, κ.ο.κ.).

- Functions
  - Defining functions
  - Arguments
  - Basic scoping
  - return values
  - using standard library functions
  - Advanced functions (default params, ... (?) )

Εδώ πλέον ο κόσμος έχει μπει στις βασικές έννοιες του διαδικαστικού
προγραμματισμού και μπορεί να γράψει απλές functions

- Advanced concepts & some examples
  - Classes
  - Exceptions
  - Modules & importing
  - A little functional python
  - Examples using most of the above

Εδώ ο κόσμος πλέον θα μπει σε ημι-δύσκολες έννοιες για μη-προγραμματιστές,
παίρνοντας μια γεύση του γιατί η python δεν είναι μόνο για scriptάκια. Εδώ
ίσως έρθουν κατευθείαν όσοι ξέρουν ήδη λίγο ή πολύ προγραμματισμό, και θα
θέλουν να δουν πως είναι στην python η αντικειμενοστρέφεια κτλ. Μάλλον η πιο
δύσκολη ενότητα και για μας, αφού πρέπει να βρεθούν καλά παραδείγματα που να
κάνουν προφανή τη χρησιμότητα διαφόρων εργαλείων που διδάχτηκαν νωρίτερα.

Νομίζω ότι έτσι γίνεται σωστή εκμάθηση, με καλό scaling. Μπορεί να κάνω και
λάθος. Επίσης έχουμε, νομίζω, και με τις δύο προτάσεις ξεφύγει αρκετά από το
Learning Python the hard way, από όπου μπορούμε όμως ακόμα να αντλήσουμε
φρασεολογία και παραδείγματα.

Ντισκλέημερ: όλο αυτό γράφτηκε σε μισή ώρα, αργά. Περιμένω σχόλια,
διορθώσεις και βωμολοχίες.

Αλέξανδρος

Στις 27 Απριλίου 2011 2:21 π.μ., ο χρήστης Ioannis Kalantzis <
ikalant at gmail.com> έγραψε:

Ναι, δηλώθηκε στο πρόγραμμα με διάρκεια 2 ώρες, για το Σάββατο το πρωί.