[PyGr] Επόμενη Συνάντηση

Dimitris Tomaras stilleto89 at gmail.com
Mon Jul 4 13:08:19 CEST 2011

Αρκεί να σου πω ότι έχουμε φιλοξενήσει καθιστά γύρω στα 34 άτομα...Οπότε
αν το συμφωνήσετε μεταξύ σας,ο χώρος υπάρχει από εμάς για το meeting
σας,με μοναδική προυπόθεση το meeting σας να
είναι ελεύθερο στον οποιονδήποτε που θέλει να το παρακολουθήσει.
Ζητείστε το μας και στην λίστα,καθαρά για να γνωρίσουν και όλα τα μέλη
του hackerspace,την επιθυμία σας,και για να υπάρξει περαιτέρω συνεννόηση
για την ώρα και την ημέρα.
Btw,εμείς δεν ζητάμε καν λεφτά για το χώρο,γιατί χρηματοδοτείται από τα
ίδια του τα εγγεγραμμένα μέλη(Για όποιον επιθυμεί,όμως,υπάρχει το
donation box!).

Και όπως εξήγησα και στο προηγούμενο mail,σκοπός του χώρου είναι να
υπάρχει ένα σταθερό σημείο
αναφοράς μέσα στην Αθήνα,στο οποίο μπορούν να συναντώνται κοινότητες
όπως η δική σας,αλλά
και να χρησιμοποιείται και ο χώρος για projects που έχουν ως αποτέλεσμα
παράγωγο σε ελεύθερη και ανοικτού κώδικα άδεια.

Οπότε απλά κάνετε το request στην λίστα για την ημέρα και την
ώρα,βλέποντας μήπως συμπέφτει με κάποιο άλλο meeting,όπως φαίνεται στην
αρχική σελίδα.

Δημήτρης Τομαράς