[PyGr] Hackerspace.gr is looking for seminar/workshop

Konstantinos Aravanis kos.arav at gmail.com
Wed Jan 11 22:26:23 CET 2012

Καλησπέρα Γιώργο,

Γενικά πάνω στο site μπορείς να βρεις αρκετό υλικό από προηγούμενες
παρουσιάσεις και άλλα εδώ
http://python.org.gr/index.php?option=com_phocadownload&view=sections&Itemid=58

Ποιο συγκεκριμένα για εισαγωγικά μπορείς να δεις:

   - τον οδηγό του Δημήτρη:
   http://python.org.gr/index.php?option=com_phocadownload&view=file&id=9:python&Itemid=58
   - το σχετικό workshop πέρυσι στη FOSSComm από την κοινότητα:
   http://python.org.gr/uploads/Python_Begnners_Workshop__FOSSComm_2011/

και γενικά πληθώρα tutorials
http://python.org.gr/index.php?option=com_phocadownload&view=category&id=3:tutorials&Itemid=58
και
παρουσιάσεων
http://python.org.gr/index.php?option=com_phocadownload&view=category&id=8&Itemid=58
από
εισαγωγικό έως και πιο advanced περιεχόμενο.

Προσωπικά μου αρέσει και το Dive into Python 3 που μπορείς να το διαβάσεις
σε κλάσματα δευτερολέπτου και σε κάνει να πωρωθείς και να θέλεις να μάθεις
ακόμα περισσότερα σχετικά με την γλώσσα.

Προσωπικά προσφέρομαι να αναλάβω ένα εισαγωγικό πάνω σε Python σε δύο με
τρεις βδομάδες, μάλλον μαζί με ένα φίλο ακόμα. Επειδή όμως αυτό το καιρό
τρέχω, επιφυλάσσομαι και θα απαντήσω σε καμιά βδομάδα.

Αν είναι μπορούμε να κανονίσουμε ένα σύντομο meet up και να συζητήσουμε τι
μπορεί να κάνει ο καθένας ώστε να ξεκινήσουμε να δραστηριοποιούμαστε λίγο
γιατί πέσαμε αρκετά. Αλλιώς και μέσω λίστας!

ps: Κάποιος είχε ξεκινήσει να μεταφράζει το Dive into Python στα ελληνικά,
ξέρει κανείς τι έγινε με αυτό;

Κώστας

--
Konstantinos Aravanis // sbosx