[Python-hu] Python dokumentáció magyar fordítása

Horváth Árpád horvath.arpad.szfvar at gmail.com
2017. Már. 27., H, 15:40:30 EDT

Kedves Listatagok!

Természetesen a fordításom használható kiindulásnak, szerintem elég jól
sikerült, és frissítve van 3.6-ra, kár lenne nulláról indulni.
A tutorialba raktam fordítási javaslatokat, azokat felül lehet bírálni.
Többnyire Summerfield: Python3 könyvének magyar fordításából veszem az
ihletet (az még nem volt a szótár elkészítésekor), de a tuple rendezett
sorozatként való emlegetésére nem áll rá a szám.

 Tamás Bajusz írta (Dátum: 2017. Mar. 26.)
> Erről a 3.6.0-ás verzióról nem is tudtam (csak most iratkoztam fel erre a
> listára).
> Ha a ReStructuredText változatot elküldenéd a címemre, azt megköszönném.
Ide kiraktam:
http://109.230.236.204/python_doc/3.6/
Csak a tutorial magyar. Elvileg az teljesen, de mérget nem vennék rá.
Talán az Appendixben van angol.
A PDF változat is ott van, az Princz Péternek köszönhető.

A tutorial htmlként így érhető el legrövidebb url-lel:
http://harp.pythonanywhere.com/doc/
De remélhetőleg költözik a hivatalos oldalra :-)

Üdvözlettel: Árpád

--
Horvath  Arpad  <horvath.arpad at amk.uni-obuda.hu>
Honlap: http://www.arek.uni-obuda.hu/harp