ANNOUNCEMENT: Python Development Team Moves to BeOpen.com

Aahz Maruch aahz at netcom.com
Wed Jun 7 09:50:50 EDT 2000

In article <m33dmpj1b9.fsf at chinon.cnrs-orleans.fr>,
Konrad Hinsen  <hinsen at cnrs-orleans.fr> wrote:
>m.faassen at vet.uu.nl (Martijn Faassen) writes:
>>
>> Da's goed, maar het is echt nogal maf dat zoveel mensen op deze
>> nieuwsgroep Nederlands blijken te spreken. Hoe komt dat toch?
>
>*Blijken* te spreken. Misschien zijn we allemal bots die van een
>enkele (nederlands) programmeur komen. Of misschien is er maar een
>enkele mens in deze nieuwsgroep, die honderde adressen gebruikt om
>de indruk te wekken dat Python heel populair is. Of misschien is
>er een vertalingsprogramma dat alle teksten gewoon naar het Engels
>vertaald, maar af en toe naar het Nederlands.
>
>Er zijn dus merdere rationale verklaringen, dus geen behoefte om
>aan kosmische krachten te geloven!

Okay, okay, a joke's a joke, but if people are actually going to write
full paragraphs in Dutch, it'd be nice if someone wrote translations for
the small minority of us who don't know Dutch.
--
                      --- Aahz (Copyright 2000 by aahz at netcom.com)

Hugs and backrubs -- I break Rule 6

"You could make Eskimos emigrate to the Sahara by vigorously arguing --
at hundreds of screens' length -- for the wonder, beauty, and utility of
snow."  -- PNH to rb in r.a.sf.f