Java editor for Python

JJ joacim at home.se
Sat Mar 18 02:49:53 EST 2000

Jasså, du är inte så lite besserwisser du heller ;-)

För det första så var det en Java/Python relaterad fråga och detta gör att
inlägget passar i både Java och Python grupper.
Att jag sedan lade till en lite "snorkig" attityd var endast pga att
"Darrell" högg på mitt inlägg.

Visst har vi diverse Java grupper på Volvo.

End of discussion? ;-)

Mvh
Joacim Järkeborn

news:dDsA4.2281$74.33348 at newsc.telia.net...