Using assingment as an operator.

Emil S. Hansen esh at berlingske.dk
Fri Oct 12 09:32:21 EDT 2001

In <R5Cx7.27887$I83.413182 at atlpnn01.usenetserver.com>, Steve Holden wrote:

> domainname: ")) != None:
> numbers only."
> You can't. See Frequently Asked Question 6.30 for why. The syntax you
> use is for keyword arguments to functions, another subject entirely.

I guessed that, but I hoped there was another way to do what I want. But
I'll have a look at the FAQ. Thanks for your time,

--
Best Regards
Emil S. Hansen - esh at berlingske.dk - ESH14-DK

"Tilgiv mig min uvidenhed, men man kan vel forhåbentlig logge
ind på en NT med telnet - ellers kan det vel vanskeligt kaldes
et server-operativsystem." - Allan Olesen