Nederlandstalige Python Ontwikkelaars

GerritM gmuller at worldonline.nl
Fri Dec 6 15:57:01 EST 2002

"Gumuz" <gumuz at looze.net> schreef in bericht
news:3df07204$0$809$4d4ebb8e at news.nl.uu.net...
> ***MESSAGE IN DUTCH, SORRY***
>
> Het is mij opgevallen dat er praktisch geen Nederlandstalige websites
gewijd
> zijn aan Python. Het leek mij een goed idee om zoiets misschien te
beginnen.
> Ik heb voldoende hostingruimte e.d. Dit kan ik natuurlijk niet allemaal in
> mijn eentje.
>
> laat van u horen!
>
> Guyon

Guyon,

welk doel heb je voor ogen? Ik ben zeer tevreden met het Engelstalige
aanbod. Alleen voor kinderen (CP4E) zou het een mooie opstap zijn.

Ik vrees zelf weinig tijd voor zo'n initiatief te hebben, ik ben al een paar
maanden niet eens aan programmeren toegekomen :-(

sterkte Gerrit

--
www.extra.research.philips.com/natlab/sysarch/