[python-nl] python & de Mac?

Willem van Heemstra WvanHeemstra at xs4all.nl
Sun Apr 10 16:27:31 CEST 2005

Hallo Mac-ers,

Ik werk op een Power Mac G4 Cube (ja zo'n collectors item) met 450 MHz
processor en OS X (10.3.8) en maak Plone sites met daaronder liggend
Zope.
Beide gebruiken Python als programma taal. Draait als een zonnetje
(binaire downloads beschikbaar van http://www.plone.org).

Groet,

Willem van Heemstra

Op 10-apr-05 om 14:16 heeft Reinout van Rees het volgende geschreven: